Klantenservice

Nee, wij zijn niet de fabrikant of importeur. SOG wordt ontwikkeld door SOG Systeme in Duitsland. Omdat wij zo enthousiast zijn over dit product, en ook graag onze bijdrage willen leveren aan het klimaat hebben wij speciaal deze webshop opgezet.

Plaats uw bestelling in onze webshop, en na ontvangst van de betaling zullen wij proberen de bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Meestal ontvangt u de producten binnen 2 tot 3 werkdagen na plaatsen van de bestelling.

U bent wel geïnteresseerd in  SOG, maar twijfelt erover of u het zelf kunt installeren? Wij hebben een eigen werkplaats, en kunnen hier voor u de montage verzorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze werkplaatsplanning en de kosten hiervoor.

In onze webshop kunt u kiezen voor betalen via iDeal, Bancontact, MisterCash of directe bankoverschrijving. Kiest u voor het ophalen van de bestelde producten, dan kunt u in onze winkel ook contact of per pin betalen

Na plaatsen van uw bestelling gaan wij de producten overdragen aan onze transporteur.

Levering in Nederland

Bezorging vindt normaal gesproken plaats als (brievenbus)pakket via PostNL of DHL. Uw bijdrage in de verwerkings- en verzendkosten bedraagt € 8,50. Bij bestellingen vanaf € 145,- kunt u kiezen voor gratis verzending.

Levering in Belgie

Bezorging vindt normaal gesproken plaats als (brievenbus)pakket via PostNL. Uw bijdrage in de verwerkings- en verzendkosten bedraagt altijd € 9,50.

Levering in andere landen

Levering in andere landen is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor rechtstreeks contact met u op, dan overleggen wij  de mogelijkheden.

Wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om een eventuele klacht naar volle tevredenheid af te handelen.

Op basis van uw klacht en/of opmerkingen zullen wij nagaan of wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld of u bent niet tevreden over (de afhandeling van) een aankoop via onze website, dan kunt u over de afhandeling een klacht indienen.

U kunt zowel online (via het contact formulier) uw klacht versturen als per post. Deze kunt u sturen aan:

Caravans & Campers Dunnewind
t.a.v. SOGShop
Ommerkanaal Oost 17
7731TS Ommen
U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een e-mail ter bevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Het verdere verloop van de klachtafhandeling is afhankelijk van de aard van de klacht. Wij houden u hiervan op de hoogte.

Niet tevreden over uw product? U kunt uw producten, onbeschadigd en zoveel als mogelijk in de originele verpakking naar ons terugsturen. De verzendkosten voor het retour sturen zijn altijd voor uw rekening.

Om uw product te retourneren, download u het retourformulier hier, en verstuurt u uw bestelling inclusief het retourformulier naar:

Caravans & Campers Dunnewind
t.a.v. SOGShop
Ommerkanaal Oost 17
7731TS Ommen

Na ontvangst van de goederen zullen wij met u contact opnemen over de afhandeling hiervan.

No Content